Dorota Jagiełło
pedagog szkolny
- Dorota Jagiełło – pedagog szkolny
- Godziny pracy:
- Poniedziałek 8.00-14.00
- Wtorek 8.00-14.30
- Środa 8.20-15.20
- czwartek 8.00-14.30
- piątek 8.20-15.20
Pedagog szkolny to osoba, do której zawsze możesz się zwrócić, gdy potrzebujesz rozmowy, porady lub pomocy.
Jego rolą jest wspieranie uczniów w radzeniu sobie z trudnościami szkolnymi, emocjonalnymi czy rówieśniczymi.
Pedagog pomaga w rozwijaniu umiejętności społecznych, budowaniu pewności siebie oraz w przezwyciężaniu stresu i problemów, z którymi młodzież może się spotkać.
Pedagog jest również wsparciem dla rodziców i nauczycieli – wspólnie dba o to, by szkoła była miejscem przyjaznym, pełnym akceptacji i zrozumienia. Organizuje warsztaty, spotkania i ciekawe inicjatywy, które pomagają budować atmosferę otwartości i szacunku w naszej szkole.
Przyjdź, porozmawiaj, znajdź wsparcie – pedagog szkolny jest tu, by pomóc Ci rozwinąć skrzydła!
Katarzyna Abramczyk-Świerczyńska
pedagog specjalny
- Poniedziałek: 8.00 – 15.20
- Wtorek: 8.00 – 14.30
- Środa: 8.50 – 15.20
- Czwartek: 8.00 – 13.35
- Piątek: 8.00 – 12.25
W godzinach pracy pedagog prowadzi zajęcia z uczniami. Termin spotkania należy ustalić przez dziennik elektroniczny.
Zadaniem pedagoga specjalnego jest:
- poszukiwanie sposobów rozwiązywania trudności edukacyjnych i wychowawczych pojawiających się u dziecka,
- wspieranie rodziców w procesie gromadzenia i przygotowywania wniosków o przeprowadzenie diagnozy w poradni psychologiczno-pedagogicznej w celu uzyskania opinii i orzeczeń.
Aleksandra Mencel
psycholog
- Poniedziałek: 8:00 – 12:00
- Wtorek: 8:00 – 16:00
- Środa: 8:00 – 10:00
- Czwartek: 8:00 – 12:00
- Piątek: 8:30 – 12:30
Psycholog szkolny jest dostępny w wyznaczonych godzinach pracy, podczas których prowadzi także zajęcia z uczniami. W celu umówienia spotkania indywidualnego, zarówno z uczniami, jak i z rodzicami, zaleca się kontakt przez dziennik elektroniczny.
Psycholog wspiera uczniów, rodziców i nauczycieli w różnych obszarach.
W pracy z uczniami:
- udziela wsparcia,
- rozpoznaje ich mocne strony,
- diagnozuje trudności emocjonalne,
- prowadzi zajęcia terapeutyczne oraz warsztaty w klasach,
- podejmuje działania profilaktyczne, mediacyjne i interwencyjne.
W pracy z rodzicami:
- oferuje indywidualne rozmowy, porady wychowawcze, wsparcie w trudnych sytuacjach,
- przekazuje informacje o postępach dziecka.
We współpracy z nauczycielami:
- wspiera w rozpoznawaniu potrzeb uczniów,
- konsultuje metody wsparcia,
- pomaga integrować klasy,
- uczestniczy w interwencjach wychowawczych.