„ Jak ukryć emocje w filiżance?”

Dzisiaj klasa 3a realizowała kolejny moduł projektu „ Jak odczytywać emocje?”  – „ Jak ukryć emocje w filiżance?”. Na początku obejrzeliśmy film na temat „ Jak ukryć emocje w filiżance?”, w którym dowiedzieliśmy się co kryją filiżanki. Następnie porozmawialiśmy o rodzajach emocji, i tak dzieci nazwały emocje: radość, smutek, złość, strach, zdziwienie, wstręt. Po wykonały filiżanki emocji według ustalonych kolorów i tak radość –  żółta, smutek –  niebieski, złość –  czerwona, fioletowy –  strach, zdziwienie –  pomarańczowy, zielony –  wstręt. Następnie wylosowały zdania, które po burzy mózgów w danej grupie według koloru filiżanek, miały wyrazić daną emocje. Następnie zmieniały kolor filiżanek i wyrażały się w kolejnej emocji. Dzieci swoje zadania odgrywały świetnie. Byłam pod wrażeniem jak umieją wyrazić każdą z emocji. Po wykonaniu zadań przeprowadziliśmy rozmowę, w której konkluzja była taka, że każda z filiżanek             (czy też innych przedmiotów, które kolekcjonujemy), może wyrażać i przywoływać różne wspomnienia i emocje z tym związane.

Opracowała: Arleta Rauk

Scroll to Top
Skip to content