Lekcja Religii

Powtórzenie wiadomości z Wielkiego Postu i Drogi Krzyżowej w nieco innej formie:) Uczniowie klas 4 i 6 na lekcji religii utrwalali zdobyte wiadomości z zakresu Wielkiego Postu i znajomości stacji Drogi Krzyżowej za pomocą gier planszowych:) Zdrowa rywalizacja, zasady fair play, koncentracja, ćwiczenie cierpliwości, utrwalanie wiadomości i dobry humor towarzyszyły uczniom podczas gry:)

opracowała Monika Czubanowska

Dzieci siedzące przy stołach w klasie skupiają się na grze edukacyjnej. Jest to moment aktywnego uczestnictwa i współpracy, a uczniowie wydają się być zainteresowani i zaangażowani w działalność.

Uczniowie pracują w grupach przy stołach w klasie. Skupiają się na grze edukacyjnej lub projekcie, który wydaje się wymagać dyskusji i współpracy. Atmosfera jest przyjazna i skoncentrowana na wspólnej aktywności.

Grupa dzieci pracuje wspólnie przy stole w jasnym pomieszczeniu. Skupiają się na kolorowaniu i wypełnianiu obszarów na dużej karcie pracy. Światło dzienne wpada przez okna w tle, a dzieci wydają się być zaabsorbowane zadaniem.

Uczniowie pracują w grupach przy stołach w klasie. Skupiają się na projekcie, który wydaje się wymagać dyskusji i współpracy.
Skip to content